15 Temmuz 2016 Cuma

Doğayı/Doğalı sevmek...

İçimden yazmak geliyor tabiki çok hemde...
Ama nefes alamıyoruz ki dünya olarak.. Orda terör burda terör ne farkeder ki nerde olduğu?

İçimi kemiriyor beni benden alıyor. Yoksa yazmak da paylaşmak da çok güzel... Çok zevkli.

Diyorum olsun bende birikiyor.. Gün gelir belki iyi ki gitmişim diyceğim zamanlar yaşarım kim bilir ki..

Her neyse lafı uzatırsam burdan köye yol olucak :)

ETS Tur ile 19 Mayıs iznini fırsat bilip -arkadaşım da çok görmek istiyordu- Kapadokya/Hacıbektaş/Tuz gölü turuna gittik... Benim 2. gidişim. Normalde turla nasıl olacağı konusunda hiçbir fikri olmayan ben:) gerçekten turu çok çok çok sevdim ama niye bu kadar sevdin derseniz: dünya tatlısı tur rehberi Erkan abiyle tura çıktığımız için derim.

Gerçekten bu tur meselesi şans işi:) Yani tura katılan insanlar hatta küçük çocuklar dahi o kadar uyumluydu ki hiç bir aksaklık yaşamadık.. Ki bilenler bilir saatlere uyulması olsun diğer ortak yapılan işler olsun bu tip konularda her zaman grup işi çok zordur.

Orada ki herkese selam olsun :) Erkan abiye selam olsun :)


O tatilden bu tatile (Ramazan bayramı) güzelce geçmiş olduk...

Bu arada insanlar İstanbul'dan nasıl bıkmışlarsa resmen boşalttık İstanbul'u. Burda kalanlar da rahatladı hiç değilse.. İyi oldu :)

Bayram 9 gün olunca ..Otobüs firmaları ek sefer koyunca.. Bende bizim yazlığın yolunu tuttum.. :)



Nasıl güzel bir avuç toprağın değerini bilmek... Toprağa ayak basabilmek, doğal sebze/meyve yiyebilmek.
Evet şanslıyım.. Ve de değerini de çok iyi bilenlerdenim.
Yaşlandığım zaman bende -eğer hala kalmışsa- orman/doğa/hayvanlar içinde yaşamak istiyorum. Kesinlikle.

Tekirdağ benim memleketim gibi... Gibisi fazla memleketim işte :) Türkiye'nin dörtbir yanı gibi..

Doğanın değerini bilin emi!


 kedimiz : buğday ! :)






Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder