13 Ekim 2017 Cuma

İzmir / Mordoğan ♥☺♥

Merhaba,

Uzun zamandır yazmayıp da tembellik edince bi gazla şimdi üç postu peşpeşe atıcam.. şaşırmayın.. :)

Nerelere gittim nereleri gördüm... Çoğu güzel hatıra var kafamda bu bile beni çok mutlu ediyor.. Fotoğraflarla dolu bir sandık gibi... Paylaşmasamda benimle birlikte.. Fakat kimsenin okumayacağını bilsem bile içinde bir yerlerde yazma gösterme arzusu taşıyorum :)

Neyse ben yine tatil planları yapmayıp izin günlerim yaklaşınca kırk tane düşünce arasından birinin öne çıkmasını bekleyip en sonunda mantıklı gelene bodoslama gittim.

Daha önce hiç duymadım, birinden tavsiye almadım.
Ki çoğu tatilim yada gideceğim yerde öyle oluyor. Spontane gelişmesini seviyorum sanırım.

İzmir / Mordoğan : İnternette sanırım 135648723 tane saçma şey okudum.
İyi şeyler de okudum. İnsanlar neden bu kadar mutsuz ve ön yargılı...
Hiç bir zaman anlamıycam bilesiniz.

Biz Mordoğan'a İstanbul'dan 7 saatte Osmangazi köprüsünü kullanarak gittik.
Bence havası doğası muhteşem fakat gelişmesi gereken konuları olan bir bölge... Ama gelişirken betonlaşsın demiyorum. O ayrı...

Biz Mordoğan - Morkoyun Kamp'ta kaldık. Uygun fakat arabasız gidenler için pek uygun olmadığını düşünüyorum.
Arabasız gidecekseniz Alya Beach'i tavsiye ediyorum.

Ama havası, o küçücük kasaba olmasından kaynaklı samimiyeti, sakinliği ve huzuru herşeye değer kesinlikle...
(Cırcır böcekleri hariç :)

Sizi görsellerle başbaşa bırakayım fakat son bir şey daha ekliyeyim umarım Mordoğan içerindeki yol çalışmaları bitmiştir.

Gerçekten heryer toz toprak içerisinde ve sivrisinekler her yerde kol geziyor. :(

Sevgiler.








Mordoğan Kamp: Ikı kişi 130TL Kahvaltı dahil
Alya Beach : Ikı kişi 200TL Kahvaltı dahil
Beach girişleri : 30 TL büyük şemsiyeli
Yemek için hiç düşünmeyin Mordoğan Merkezde pidecisinden gözlemecisine, dondurmacı vs herşey çok güzel ve uygun fiyatlı...

Siz sadece güzel gözlerinizle bakmayı bilin yeter..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder