13 Ekim 2017 Cuma

♥ Sen ne tatlısın Bozcaada! ♥

Bozcaada'ya günübirlik gidenler anlamıştır.
Bozcaada 1 günlük yer değil, birkaç gün yaşamak lazım doya doya.

Şarköy'den günlük turlarla gezmek için Bozcada'yı seçtim.
Niye? Çünkü ben illa Ayazma Plajı'nı görücem dedim. İyi ki de gitmişiz.

Yanlız çok hızlı dolaşmak fotoğraf çekmek zorunda kaldım. Biraz daha içime sine sine sokakları dolaşmak isterdim.

Bu arada bir soru biz çok hızlı gezdiğimiz için sadece Ayazmada girebildik denize (ben cesaretlı olup yuzenlerdenım tabı dıger aıle fertlerı gırıp cıktılar sadece haha:)
Adanın her yeri mi böyle ? Bilenler söylesin :)

Ada'da yaptıklarımıza kısaca bakarsak ;
Ayazma'da denize girmek..
Çiçek Pastanesinden Bademli, Damlasakızlı ve Damakçatlatan kurabiyelerinden tatmak..
Şarap almak/tatmak...
Dondurma yemek (mutlaka)
Sokaklarını tek tek gezmek :)
Ve daha bir sürü ayrıntı, renk, görsel şölen..:)














* Fotoğraflar Canon 750D ile çekilmiştir. 
* Tur ücreti 60 TLdir. Şarköy 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder