6 Ekim 2014 Pazartesi

MERHABA


MERHABA,

Kocaman bir merhaba.. Şimdiden takipçim olacak yada beni izleyecek, şu satırları okuyacak güzel insanlara...


Ne zamandır düşündüğüm, içimde tuttuğum, tamda otuzuma merdiven dayamışken :) karar verdiğim, içinde rengarenk, masalsı ve bir o kadar da sade şeylere yer vereceğim bloguma hoş geldin. 


Şimdiden bir şeyler paylaşayım o vakit. Çok heyecanlandım ve tutamadım kendimi. :)


İşte Eylül'ün sonlarına gelirken kararsız kalıp ama yine de maceracı ruhumuzla gittiğimiz bodrumdan bir kaç kare. Bodrum Eylül'ün son günlerinde nede güzel oluyomuşsun meğer sen. (4.kez de anladım.) :)


Masmavi suları, enteresan sokakları, masalsı gökyüzünle pek bi sevdim bu ayda seni. Yani yine gitsem Eylül'ü beklerim artık...












Yaşamak istediğiniz şeyleri ertelemeyin.

Sevgiler...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder